fredag 25 juli 2008

Massor av pyssel

Det blev ingen bild på klockan, av någon konstig anledning blev det bara suddigt när jag försökte fotografera den... Istället kommer det bilder på pysslet som jag har skrivit om!


Min fina vass vissnade så kolvarna fick vara kvar tillsammans med lite vita sidenblommor istället


Köpte äntligen min kontaktplast igår och provade med lite bokstäver, kontaktplast på Färgtema för 40kr/m


Den fina gamla ljuskronan som jag hittade hos mamma och pappa, väggljusstakar finns i samma utförande men dessa har jag ingen plats till just nu


Så här fina blev glasringarna, ringarna från Panduro och hängena från Pärlgrossisten


Små ljuslyktor jag har haft ett tag fick nytt utseende


Hjärtat från Panduro, innan och efter målningen


Före mellan och efter spaljébytet, kommer bli så fina med tiden

Inga kommentarer: