måndag 21 juli 2008

Ingen smak??

Satt precis och åt lunch och tittade ut på lite folk som gick förbi och jag undrar verkligen om det finns folk som inte har någon spegel hemma eller om dom helt enkelt inte har någon smak. Man behöver ju inte klä upp sig för andra om man inte vill men visst mår man väl bättre om man har klätt upp sig lite för sin egen skull??? Jag gör i alla fall det, blir på bra humör när jag känner mig fin! :) Det gick i alla fall förbi en tjej med ett par alldeles för korta (men för långa för att vara highwater) senapsgula byxor, en brun huvtröja, en ljusblå jacka knuten i midjan, vita tubsockar och ett par rosa foppatofflor, som för övrigt är det fulaste jag vet (och jag bryr mig inte ett dugg om att dom är bekväma så länge det finns snygga och bekväma skor!). Så där skulle jag inte ens gå ut om jag var mitt i en skog helt själv! Och tro nu inte att jag är en sån där tjej som inte kan gå ut utan att sminka mig, för så är inte fallet.. jag har också dagar när jag helst inte vill springa på någon jag känner, men man kan väl i alla fall se något ordentlig ut!

Idag har jag i alla fall på mig min turkosa Gina body, en svart penkjol med knappar fram (också från Gina) och ett par låga svarta skor.

Inga kommentarer: