fredag 25 juli 2008

Detaljer

Jaha... det verkar bli några inlägg idag :) Tycker att det är helt underbart att det är helg och sista dagen på jobbet innan 1 veckas semester. Fyndade lite till på vägen hem igår när jag skulle handla mat på Coop och en present på mobilia. Det blev ett par vita shorts på Vero Moda för endast 32,50 med 75% rabatt :) Tog även lite bilder på saker i mitt hem som jag tycker extra mycket om så jag tänkte att även dom skulle få vara med här.


Hjärtan på tråd, den här blomman har hängt med länge och är en av mina absoluta favoriter


Fynd från Coop, utförsäljning 9,90kr/st. Pinnar med en ram och griffeltavla


Ljusstake från Panduros outlet och saltpepparkar från Mallorca


Ljuslykta som jag fick av faster och Kusin in födelsedagspresent för ett par år sen, passar ihop med min taklampa som fick följa med hem från Mexico 2006


Stor tavla jag fick av min andra faster i födelsedagspresent för ett par år sen och en liten tavla som jag själv gjort av bladguld från Panduro och en duk från Gekås


Min mysiga kuddhörna, vit och svar kudde från Lagerhaus och rött överdrag från Jotex, oljelampan hittade jag hos mamma och pappa


Underbara ljuslyktor från Sia, tillsammans med hjärtan och en blomma som jag fick i inflyttningspresent av Mille


Hjärta gjort av grenar, hittade det i en blomsteraffär för ett par år sen och nu hänger det i mitt fönster

Inga kommentarer: