torsdag 12 juni 2008

Studentförberedelser

I morse var jag med Hanna och Erika (från Uniflex) på Securitas directs kontor och pratade om jobbet, det lät väldigt kul men samtidigt lite nervöst för det är väldigt många arbetsuppgifter som jag kommer att vara ansvarig för! Ska alltså jobba vecka 26 och 32 och så ska jag introduktionsjobba halva onsdag och halva torsag nästa vecka, mycket spännande!!!

Faster hämtade upp mig halv elva och vi åkte till Danmark och handlade öl och vin, när vi var tillbaka i Malmö hämtade vi min kusin och vi åkte in till stan och hämtade studentskylten och sedan till Willys för att handla tillbehören till maten som min syster och hennes sambo fixar (http://www.kottchark.se/) Vi avslutade med fika hemma hos faster och då hade det faktiskt bara gått 3 timmar. Duktigt jobbat av oss!! :)

Jag har gjort ett kort till Claudia som tar studenten imorgon och jag är i alla fall nöjd!

Inga kommentarer: