torsdag 26 juni 2008

Har såå tråkigt...

Idag har jag jättetråkigt på jobbet... det händer absolut ingenting.. tog emot ett paket i morse och tog hand om posten, tog ungefär 2 minuter totalt.. det har ringt 2 gånger och jag har kopplat vidare samtalet. Sen har jag inte gjort något jobbrelaterat alls under hela dagen. Jag har skrivit en lista på vilka som kommer och vad som ska handlas till min födelsedag, pratat lite med folk på msn, kollat bankens öppettider, gjort en massa test på facebook och bara flummat i typ 6,5 timme... nu är jag sjukt uttråkad men som tur är slutar jag om en timme.

Ska ut på stan en runda och handla en present, äta lite chinabox till middag och göra vid naglarna kl 18.30, sen ska jag snabbt hem om en runda och lämna lite saker och sen ta mig ner till stan igen för att se Inidiana Jones på bio med Rickard. Vi har planerat detta typ tre gånger innan men det har alltid kommit något emellan (kanske på grund av en viss tidsoptimist? ;)) Så vi får väl se om vi lyckas idag.

Inga kommentarer: