måndag 5 maj 2008

Förtrollad

Jag har blivit riktigt dålig på att uppdatera min blogg, förmodligen för att jag har något att göra hela tiden.. De är mycket i skolan, två stycken projektarbeten samtidigt och eftersom jag ska åkapå söndag så måste min del vara klar innan dess. Det är lite pyssel med lägenheten fortfarande men jag trivs jättebra och det känns verkligen som mitt hem!


Igår var jag hos Rickard och kollade på "Förtrollad", en helt underbar Disneyfilm :) vilket jag i och för sig tycker om alla Disneys filmer! När jag skulle ta bussen hem gjorde jag en miss och gick till fel hållplats, nu tänker du säkert; hur kan man göra det? Men jag tänkte att både trean och femman gick både från Nobeltorget och Folkets park och eftersom det var närmre till Folkets park gick jag dit för att ta trean.. det gick inte så bra och eftersom jag som vanligt inte var ute i god tid hann jag inte gå tillbaka till Nobeltorget. Så det fick bli en promenad till Gustav där jag hade lite tur, och hann precis med fyran hem!

Idag har vi arbetat lite med vårt projekt och det känns som att vi gör framsteg, även om jag känner mig lite stressad. Nu håller jag på att baka ett bröd och så har jag gjort lite grönsaksdipp som jag ska mysa med framför tv:n ikväll!

Inga kommentarer: