onsdag 23 april 2008

Underbara solen!

Med risk för att vara lite tjatig så älskar jag solen så himla mycket, och nu är den äntligen här och värmer upp igen! Efter lunchen idag satte vi oss utanför skolan och solade lite, vi satt ute i två och en halv timme och det var riktigt skönt måste jag säga! De ringde från IKEA idag och berättade att min hemleverans kommer på måndag efter 15!

Imorgon ska vi iväg till Augustenborg igen och göra intervjuer om vad folk som bor där tycker om utemiljön, vi räknar väl med att det ska ta en timme ungefär... sen ska jag hem och tvätta! Ska även försöka hinna med en runda till IKEA och till Wedins och byta mina skor, för det orkade jag inte ta tag idag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Reklamera skorna, skippa tv:n o se fram mot vindarna i västra hamnen ;9
men visst gör solen mycket för humöret!