torsdag 13 mars 2008

Värsta regnvädret..

Idag har det verkligen regnat hela dagen, jag vill ha vår nu för jag är så trött på regn och blåst! Jag åt lunch med Tina idag, det blev asiatisk buffé och det var faktiskt gott :) När jag ändå var i stan var jag ju tvungen att shoppa lite, denna gången blev det två gröna tröjor och jag jag tror att jag ska ha en av dem på mig imorgon faktiskt. Jag handlade på systembolaget innan jag tog bussen hem. Efter att ha lämnat av sakerna hemma gick jag och handlade allt till morgondagens tjejmiddag och förberedde så mycket som möjligt eftersom jag inte vet riktigt när jag kommer hem efter tentan i morgon... börjar inte förren två. Johan hämtade mig efter jobbet och vi åkte runt och lämnade inbjudningar till hans födelsedagsfest. Nu har jag precis pluggat klart för idag och ska snart gå och lägga mig för det händer inte så mycket mer kul ikväll!

Håll tummarna för mig imorgon!!

Inga kommentarer: