tisdag 4 mars 2008

SNÖ??!!

Idag vaknade jag ganska tidigt trots att jag var ledig, jag tror att det beror på att jag sover mycket bättre nuförtiden. Killen som fixade värmepumpen kom förbi så nu fungerar allt som det ska och jag har en normaltemperatur på mina rum igen! Ansökningen till lägenheten är skickad, så nu är det bara att vänta och hoppas på lite tur! :) Jag mötte Johan på Panduro när han slutat jobba och vi letade efter papper till hans inbjudningskort utan att hitta något, men nu har vi i alla fall kommit fram till hur dom ska se ut så imorgon ska vi åka till Matton och köpa papper istället. Vi åt middag på kvarterskrogen, vilket var väldigt längesen nu.. Efter middagen gick vi hem till Johan och kollade på ett avsnitt av Las Vegas, det slutade så himla spännande sist så vi var tvungna att se "nästa" avsnitt redan nu. När jag skulle åka hem för en stund sen hade det snöat,det är mars nu, det ska vara vår, inte snö!! Vårt klimat är helt rubbat...

Inga kommentarer: