måndag 3 mars 2008

Påskpyssel

I morse gick jag upp och ringde till fastighetsförvaltaren så fort dom öppnade, hon lovade att skicka en ansökan till mig direkt som jag skulle fylla i och skicka tillbaka. Jag vill verkligen ha den här lägenheten och jag hoppas säkert alldeles för mycket och kommer att bli jättebesviken om jag inte får den...

Skolan var helt okej idag och vi fick sluta två timmar tidigare än beräknat, så det var skönt. Efter middagen kände jag mig rastlös och satte igång att städa hela ovanvåningen! Ikväll har jag påskpysslat lite, det är ju faktiskt inte så lång tid kvar till påsk och eftersom jag älskar att pyssla så passade det bra att börja idag. Nu är det snart dags att sova lite, för imorgon kommer den där killen som har lagat min värmepump tillbaka för att slutföra arbetet.

Inga kommentarer: