torsdag 20 mars 2008

Påsklov

Jag är fortfarande sjuk... men jag har ändå varit duktig idag. Har städat och putsat fönster på hela nedanvåningen vilket tog ganska lång tid! Jag och mamma åkte och handlade allt som behövs till helgen, på lördag kommer min storebror med familj och på söndag kommer mamma och pappas goda vänner, så det kommer att bli en lång helg. En vecka framöver ska jag vara kameleontvakt igen, måste åka och köpa lite maskar till honom så han blir glad. Nu är jag verkligen helt slut och ska snart gå och lägga mig. Men för er som inte har hört gullefjun, min favoritlåt ;), så kommer den här, måste tillägga att jag skrattar hysteriskt varje gång jag hör den, och eftersom Johan brukar sjunga på den ibland så har jag lagt den som ringsignal på mobilen när han ringer :)

Av någon konstig anledning kan jag inte lägga till en video så här kommer länken istället, Glad påsk och enjoy: http://www.youtube.com/watch?v=F6hMzyJFQtY

Inga kommentarer: