måndag 31 mars 2008

MIN lägenhet!

Jag fick lägenheten, den är min nu!! Jag ringde till värden i morse och berättade att jag var intresserad och sen ringde han tillbaka vid ett när han hade kollat upp mig och mina föräldrar och sa att jag hade fått den. Imorgon kl 8.00 ska jag träffa värden för att besiktiga lägenheten och skriva avtal! :) När jag kom hem från skolan idag började jag att packa på riktigt och jag har verkligen varit effektiv för nästan allt är nerpackat och det är ju inte lite saker man har, det blir hur många flyttkartonger som helst!!

Det är hur mycket saker som helst som ska fixas på väldigt kort tid så det gäller att ha koll, jag ska adressändra, skaffa hemförsäkring och bredband och så är det ju massor som ska inhandlas på IKEA :) Det ska bli så himla mysigt och jag längtar jättejätte mycket! Nu måste jag återgå till packningen..

Inga kommentarer: