fredag 28 mars 2008

Min lägenhet?????

Idag blev jag väckt av min mobil, i vanliga fall hade jag blivit irriterad och varit på dåligt humör resten av dagen, men det var från ett fastighetsföretag där jag har sökt lägenhet, och äntligen kom mitt genombrott.. tror jag.. Det är en etta på 32kvm i Slottstaden, inflyttning den 1 april, alltså på tisdag!!! Det är bara jag som ska titta på den, han ville att jag skulle höra av mig så fort som möjligt när jag hade bestämt mig och han ville ha mina föräldrars personnummer och telefonnummer, då dom ska vara borgenärer, så han kunde skynda på processen! Så det verkar ju onekligen som att jag får lägenheten om jag vill ha den och i så fall flyttar jag på tisdag!! :) Ska kolla på den i morgon kl 13.00! Det enda lite tråkiga är att hon som bor i lägenheten nu är jättesjuk och ligger på sjukhus, så det är därför hon har sagt upp lägenheten...

Johan hämtade mig efter jobbet och vi åkte till stan och åt lunch på Gozzip, världens godaste laxpasta blev det för min del. Sen tog vi en liten shoppingrunda, det var bara Johan som handlade idag, jag får väl handla till lägenheten om jag får den. Sen var jag så himla snäll och hjälpte Johan att städa lägenheten, det är han inte så bra på och hans föräldrar ska komma dit och sova över i morgon så det behövde städas! Kvällen avslutas med Let´s dance finalen och resultatet kommer när som helst! HEJA TINA!!

Inga kommentarer: