onsdag 26 mars 2008

Låååånnnnggg dag

Idag har det varit en riktigt lång dag i skolan.. 8 till 16.30 och jag är verkligen helt slut i både huvud och kropp. De sista fyra timmarna höll jag och Emma på med en arbetsuppgift i excel som nog är ganska kul om man kan det, men de sista timmarna var jag så trött på det att ingenting var förståeligt längre. Nu har vi i alla fall inget svårt kvar och är därför lediga på fredag :)

I sommar ska jag försöka bättra på min besökta-djurparker-lista, jag älskar verkligen att lulla omkring i djurparker och titta på djuren, får väl se om jag kan tvinga med mig någon.. (du vet vem du är :)). Listan så här långt:

Frösö zoo - Östersund

Ölands djur och nöjespark

Kolmården - Norrköping

Skånes djurpark

Köpenhamn Zoo - Danmark

Xcaret -Playa del Carmen, Mexico

Cocodrilo Park - Gran Canaria, Spanien





Har fortfarande ont i min armbåge sen armbrytningen i fredags, det blev ett riktigt brännsår :( men jag ska väl sluta pipa nu, det finns ju faktiskt folk som har det ganska mycket sämre/värre än så. Jag har faktiskt fått min första kommentar på bloggen, det är ju kul att det är någon som läser den!

1 kommentar:

Anonym sa...

Misstänker att jag e kommentar nummer två då?