söndag 9 mars 2008

Johan 30 år!!

Igår var min moster med familj hos oss på middag, jag hämtade dem redan kvart i fem så jag skulle hinna umgås med dem innan jag skulle iväg, jag träffar inte dem så ofta så det är trevligt när det blir av. Strax efter sju tog jag bussen till Johans 30 års fest, det är bara ett par hållplatser så det gick snabbt. Vi blev bjudna på plockmat och dricka och hade en trevlig kväll även om jag inte kände så många där. Innan vi skulle ut kom Emma och Madde förbi och vi åkte till Étage tillsammans, det var lång kö men efter ett litet samtal med dörrvakten fick vi alla fem gå in på mitt VIP-kort :) några fördelar ska man väl ha i alla fall. Jag tog sista bussen hem strax innan fyra.
Idag har det bara varit en lugn söndag och imorgon är det skola igen.. kl 8 :( Slutspruten innan tentan på fredag.. jag vill inte ha en tenta till med Sören, det är verkligen inte mitt favoritämne och jag längtar till det är över! Jag hoppas att jag får besked om lägenheten i början på veckan, det är riktigt jobbigt att vänta på besked, jag har en känsla att jag inte får den, men jag hoppas verkligen att jag har fel, för jag kan se mig själv bo där!

Inga kommentarer: