torsdag 6 mars 2008

Inbjudningar

Det är så skönt med lediga dagar, man får så mycket gjort eller så kan man bara göra ingenting! :) Idag har jag i alla fall skrivit ut 40 st foton på Johan (med midsommarkrans :)) och gjort klart alla inbjudningar så dom är klara att skickas i morgon. Det tog ungefär 3 timmar att göra allt klart.


Haha, denna bilden är såå fiiinn Johan!!! :)

Innan dess så städade jag hela nedanvåningen till mamma, mycket mer än så har jag inte hunnit med på min lediga dag. Nu sitter jag och tittar på Vänner, jag tror att jag skulle kunna se alla avsnitten tusen gånger utan att bli trött på det. Imorgon är det skola igen och tentagenomgång, som väntat gick inte tentan så bra, 20/29 underkända.. det kanske säger en del om tentan!? Sen är det helg, och på lördag ska vi fira IKEA-Johans 30-års dag!!

Inga kommentarer: