tisdag 11 mars 2008

Hatar tentor

Jag blir galen, jag vill inte ha fler tentor i detta ämnet nu!! Det är inte alls min grej och jag måste verkligen anstränga mig om jag ska fixa detta. Innan förra tentan kände jag ändå att jag hade koll, men det hade jag uppenbarligen inte. Nu håller jag på att plugga på extentor men det är riktigt svårt. Både igår och idag har vi suttit ett par timmar efter lektionen och pluggat i grupp, då känns det i alla fall som att man kan få svar på en del frågor. Jag har bara slut på energi nu känns det som.

Jag har fortfarande inte hört något nytt om lägenheten så det är också en sak jag går och funderar på. Jag vet inte riktigt varför egentligen, jag har lämnat min ansökan och berättat att jag verkligen vill ha lägenheten, men än så kan jag väl inte göra?? Fick min (sista??) ELLE tidning idag och först av allt läser jag horoskopen, det var lovande.

Kräftan 22/6-22/7
"Om du funderar på att flytta eller förändra ditt boende är det rätt tid. Det finns en konstellation i ditt tecken som uppmanar till den typen av förändringar just nu. Du har göda möjligheter att hitta din drömbostad bara du engagerar dig lite. Slumpen verkar för dig och du kommer att märka att underliga sammanträffanden präglar en del av din vardag. Sluta grubbla på vad ödet har i beredskap åt dig och njut av att ta saker som de kommer. Lyssna till din intuition så fattar du kloka beslut."

Imorgon ska jag äntligen klippa mig, det behövs :)

Inga kommentarer: