söndag 3 februari 2008

Vad säger man?

Igår var jag på bio och såg National treasure 2, den var väldigt spännande, i samma stuk som 1:an och faktiskt inte sämre!

Det är bara en helt vanlig, tråkig söndag, det händer inget som är speciellt kul eller spännande.. eller jo, idag hämtade jag böckerna jag har beställt, "Stora boken om inredning", "Yoga", "Klaras goda GI-dagar" och "Nordstedts uppslagsbok" haha, det är väl allt man behöver för att må bra :) I fredags pratade jag med Christoffer om problemet med min dator och han var jättesnäll och erbjöd sig att hjälpa mig att fixa den, så jag ska åka till hans jobb en dag på lunchen, tack så mycket, jag uppskattar det verkligen!!!

Nu är helgen snart slut och en ny skolvecka närmar sig med stormsteg, skönt att vara ledig på fredag i alla fall!

Inga kommentarer: