måndag 11 februari 2008

Äntligen!!

Nu fungerar allt på min dator äntligen som det ska! Jag har fått en ny hårddisk och det senaste explorer, facebook krävde en activ x kontroll och när den var installerad så fungerade allt perfekt igen!!! Idag var jag i skolan fram till lunch och sedan åkte jag till Panduro och beställde ett par vingar som jag ska ha på Annas födelsedagsfest med Disney/sagotema! Kommer att bli så fint :)

När jag kom hem hade jag fått min Elle interiör tidning, det är alltid lika trevligt för man får så mycket inspiration, så nu ska jag sätta mig och titta i den innan det är dags att äta middag. Idag blir det friterad spätta, pommes frites och remoulade sås!
Mitt horoskop de senaste dagarna har bara varit positivt och idag står det: "Cancer: The odds are in your favor, so take a gamble on something you've been thinking about for a long time. ." Kanske helt enkelt borde ta tag i en del saker.

Inga kommentarer: