söndag 24 februari 2008

Helgen..

Födelsedagsfesten hos Anna var trevlig! Det började med att Mille kom hem till mig efter jobbet och vi sminkade oss, sprayfärgade hennes hår och drack lite vin. Sen tog vi bussen hem till Anna och Tim, det är bara typ 6 hållplatser dit och bussen stannar precis utanför så vi tyckte att det var onödigt att ta en taxi dit. Folk på bussen tittade lite konstigt på oss, men det struntade vi i! Hemma hos Anna fick vi pastasallad med bacon och kyckling och till efterrätt hade hon bakat kladdkakor sedan var det dags för Singstar och jag måste säga att jag börjar bli riktigt duktig nu faktiskt, fick runt 9000 av 10000 poäng och innan har jag bara fått runt 6000 poäng :) Det blev ingen utgång, istället hämtade Daniel oss så vi kom hem ordentligt!

Igår var det plugg hela dagen fram till 18.00 då vi skulle hem till min storebror på middag och byta julklappar, eftersom dom var i Thailand under jul och nyår. Vi blev bjudna på hare och rotfruktsgratäng. Julklapparna var uppskattade och kläderna passade trots att de var inköpt för nästan 3 månader sen. Vid tolv tiden var jag helt slut och eftersom det var jag som körde bil så bestämde jag att det var dags att åka hem så jag kunde plugga idag!


Idag ska vi fakiskt hem till Anna igen, det är släktkalas denna gången och idag ska hon få sin present. Nu måste jag gå och plugga så jag i alla fall har gett mig själv en ärlig chans att klara tentan i Värme och ventilstionssystem i morgon. Håll tummarna för mig!

Inga kommentarer: