fredag 1 februari 2008

ÄF

Nu är det äntligen fredag (ÄF). Igår var bara en sån dag när jag inte hade lust att skriva något, ibland kan man helt enkelt inte förmedla känslan och då känns det inte lönt... Det var skola som vanligt, både igår och idag. Efter skolan idag åkte jag och Emma till Ö&B och shoppade lite sånt där som man alltid behöver, för min del blev det mest godis :)

Ikväll har jag ännu inga planer, men jag måste till Étage en liten runda och hämta mitt VIP-kort.. för i morgon ska jag till Lund så då hinner jag inte. Ska försöka hinna med att träffa en kompis från Göteborg någon gång under helgen, eftersom han åker tillbaka till Göteborg igen på söndag och det var så himla längesen jag såg honom! Har saknat dig Andreas! Kan nog bli en trevlig helg tror jag. Jag måste verkligen flytta nu, kan någon ge mig en lägenhet!!

Inga kommentarer: