tisdag 26 februari 2008

Dagens i-landsproblem

Igår var jag hemma hos Johan och åt pizza, skrev en gästlista till hans 25 års dag och tittade på Ratatouille, som de flesta teknade filmer så var den riktigt bra och mysig :)

Idag har jag varit i skolan, var faktiskt duktig och stannade ända tills vi slutade fast jag var sugen på att gå en timme tidigare men det var mest för Emmas skull, så hon inte skulle vara kvar själv :) Vi har börjat med en ny delkurs nu som heter teknisk förvaltning och det är tyvärr inte mer intressant än den tidigare kursen, jag längtar så mycket till den 14 april då den här kursen är slut och vi ska läsa facility management istället!

När jag kom hem bakade jag ett bröd, gjorde en jättegod paj med bacon och broccoli och sen åkte jag till Malmborgs och hämtade mina foton som jag hade skickat iväg på framkallning, det blev 300 stycken så nu har jag varit duktig och sorterat och satt in alla i ett fotoalbum! Håller på att titta på Bygglov nu.. finns inte så mycket annat att titta på.. är ganska trött idag, så jag ska nog gå och lägga mig tidigt.

Dagens i-landsproblem: En klasskompis som tyckte att det var så drygt när schemat inte var uppdaterat på länge och han fick bläddra fram typ tre veckor för att komma till det rätta schemat... Skönt om man inte har några större problem än sådär ;)

Inga kommentarer: