lördag 2 februari 2008

Besviken igen..

Är jag verkligen så blåögd? Det är andra gången på kort tid som någon gör mig besviken för att det har visat sig att personerna har varit något annat än jag trott från början. Jag vet inte varför jag trodde att du skulle vara annorlunda, jag trodde att du var ärlig och rättfram men det visade sig att jag hade fel...

Skrev igår att det var denna helgen som jag skulle hämta mitt VIP-kort, men det var ju inte förren nästa helg, haha, hur förvirrad är jag egentligen? Tack Ulrika för att du berättade det för mig, hade varit lagom pinsamt att komma dit en vecka för tidigt!

Idag har jag varit i bokskogen med Andreas och Daniel, vi var duktiga och gick 2 km för att sedan äta lunch i Daniels gatukök.. :) Vi gjorde även ett litet besök i zooaffären i Lomma. Ikväll ska jag till Lund på middag!



Inga kommentarer: