fredag 15 februari 2008

Alla hjärtans dag

I går var det alla hjärtans dag, en dag som finns endast för att affärerna ska tjäna ännu mer pengar, precis som att man inte skulle kunna visa sin kärlek vilken dag som helst! Nu är jag ju dessutom singel och då vill jag inte se en massa par som är extra gulliga mot varandra bara för att någon har sagt att dom ska vara det just den dagen!! Jag och Johan var på Zoocity, man var ju tvungen att se det nu när dom har pratat så mycket om det! Det var fint, men jag hade nog förväntat mig något väldigt extraordinärt och det var det inte.. jag var dock tvungen att ta lite foton på några coola fiskar fast man inte fick fotografera där, det kan väl inte spela någon roll eftersom jag inte hade någon blixt på och därför inte störde någon.







Efter Zoocity skulle Johan klippa sig, vilket var på tiden eftersom han såg ut som ett utegångsfår :) och under tiden var jag på Caroli city en runda och hittade ett jättefint knallrött läppstift, som dessutom var en annonsvara så det var billigt! Sen hämtade jag Johan och vi åt lite kinamat, vilket Johan egentligen inte är så glad för och igår var det faktiskt inte jättegott heller. Sen blev det bara tv-kväll hemma hos honom.

I morse var jag och fixade mina naglar, det behövdes också!! Jag hade precis missat bussen hem, så det fick bli en promenad istället. Det var kallt, men solen var framme så det blev en riktigt skön promenad ändå :) När jag kom hem skulle jag lägga in bilderna från min telefon och letade efter en skiva med programvaran, som tur var tittade jag i min telefonkartong och där fanns mina älskade glasögon, som jag har varit av med i säkert ett halvår!! Gissa om jag blev glad?! Någon skiva hade jag inte, så jag fick hämta programmet och här är vi nu!

Denna helgen har jag inga planer så jag ska ringa runt och kolla om det är någon som vill hitta på något kul!

Inga kommentarer: