söndag 27 januari 2008

Trött...

Fido och Ådi (de kinesiska nakenhundarna) höll nästan på att blåsa bort igår i stormen, och var verkligen inte alls sugna på att vara ute och promenera... jag förstår dom, det var inte alls skönt!

Festen hos Emma och Alexander igår var jättetrevlig, sedan blev det en runda till Étage! Moster Marie + 7st på gästlistan såklart! Skulle aldrig ställa mig i den kön, det tar ju hur lång tid som helst att komma in då och så är man både nykter och stelfrusen... Då åker jag hellre hem och sover! Man mår väl som man förtjänar idag :) det blev inte många timmars sömn i natt.

Dagen kommer gå till att skriva in mina skolanteckningar i mitt nya anteckningsblock, så jag är ifatt och kan börja använda det i morgon. Är sjukt trött och kommer nog att gå och lägga mig tidigt.

Inga kommentarer: