lördag 19 januari 2008

Que Sera, Sera.....

Jag har så fruktansvärt svårt att somna på kvällarna, jag ligger oftast vaken i flera timmar och bara stirrar i taket och jag börjar bli lite smått irriterad på det.. Jag gör allt som man ska göra för att somna lätt, till exempel varvar ner innan jag går och lägger mig, jag dricker inte koffein eller intar något med socker sent på kvällen, jag har svalt på mitt rum osv. men inget hjälper. Vad ska jag göra?

Idag har jag bytt lakan, finns inget bättre än att krypa ner i en helt renbäddad säng. Sen var jag och köpte en present till Kristin och Martin som ska ha inflyttningsfest ikväll. Det ska bli så trevligt att träffa alla igen! :) Nu ska jag snart äta lite middag och sen göra mig lite fin för kvällen!

Jag funderar alldeles för mycket och oftast på saker jag faktiskt inte kan påverka. Man får oftast inte, eller faktiskt nästan aldrig som man vill. Saker som jag inte kan göra något åt är ju inte ens lönt att jag går och tänker på. Det är bara att vänta och se hur det blir istället.

"Que sera, sera - Whatever will be, will be"

Inga kommentarer: