onsdag 30 januari 2008

Obeslutsam...

Idag var det demonstration av skolans fjärrvärmesystem, har redan varit på en sådan rundtur en gång innan och det har tyvärr varit obligatorisk närvaro båda gångerna.. På vägen hem läste jag Metros horoskop och där stod det: "När en person nu visar dig sin allra soligaste sida bör tidigare tidigare varnings-klocka att börja ringa hos dig " och jag vet precis vem det syftar på.

Jag vet verkligen inte vad jag håller på med längre. Jag vet inte vad jag vill och jag vet knappt vad jag inte vill. Det känns som att alla tar en massa halvdana beslut åt mig och jag vet inte riktigt vad som är beslutat, bara att det förmodligen inte är till min fördel. Det värsta av allt är nog ändå att jag inte vet vad jag ska göra åt det. Ta besluten själv, tänker säkert alla då, men det är inte alltid jag kan bestämma vad som ska ske och vad folk ska tycka! Har bara haft väldigt mycket otur kanske?

Inga kommentarer: