måndag 14 januari 2008

Jag är så jävla bra!!!!

Idag hade jag tenta på morgonen, sen skulle jag gå och hämta ut en gammal tenta som en klasskompis skulle låna att plugga på eftersom jag fick VG på den. Då berättar läraren att han har rättat tentan som jag gjorde i torsdags och att jag fick VG på den med, och jag som inte ens trodde att jag skulle klara den!!! Jag är så bra!! :)

Nu har jag en hel vecka på mig att göra ingenting innan skolan börjar igen, och då är det äntligen dags för sista terminen, vilket ska bli så himla skönt!

Ibland har man en känsla om hur man tror att något är och att man känner på ett speciellt sätt, kan den känslan verkligen vara fel? Min intution säger mig att allting kommer att lösa sig väldigt snart och att jag kommer att känna den där sinnesstämningen som kallas LYCKLIG!!
"Lita på din intution. Oftast bygger den på fakta som arkiverats strax under medvetandenivån."

Inga kommentarer: