söndag 20 januari 2008

En perfekt lördgskväll!

Igår var jag på inflyttningsfest hos Lillan och Martin, dom har köpt en väldigt fin lägenhet i Slottstaden! Det var riktigt mycket folk på festen och vid tolv gick dom flesta med till Skeppsbron. Även där var mycket folk, men det var riktigt trevligt ändå och vi stannade tills dom stängde kl. 03.00. Jonna ville in på Étage så Lillan och André fick snällt följa med då Jonna var väldigt övertygande :) Jag tog sista bussen hem istället och var alltså hemma halv fem.. skönt!!

Hade ett lite oroande samtal med en på festen som jag inte riktigt kan förklara, men jag har hört det förut. Tydligen finns det tjejer som är "för snygga" och dom är det ingen som stöter/raggar på eftersom dom tror att dom inte har någon chans, det är ju lite tragiskt tycker jag.. är det någon man är intresserad av så får man väl ta tag i det oavsett om dom är jättesnygga!! Dagens i-lands problem: Att vara "för snygg"

"Om man siktar mot stjärnorna, så hamnar man kanske på månen"

Inga kommentarer: