tisdag 15 januari 2008

En kreativ dag

Idag sov jag länge, och det var riktigt skönt. Sen kom jag på att jag skulle göra en egen väggalmanacka med massor av fina bilder. Jag letade sjukt länge efter någon typ av mall så man skulle slippa skriva in alla datum och namnsdagar och sånt själv.. men jag hittade tyvärr ingen mall, och jag hade ju bestämt mig för att jag skulle ha den där fina almanackan på min vägg, så det var bara att börja göra den från grunden. Det tog ganska lång tid att skriva in alla namnsdagar och konstiga helgdagar som vi har i Sverige, men nu är den i alla fall färdig och endast bilderna återstår, så detta får bli morgondagens projekt. Får väl ta lite fina foton och lägga in :)

Ikväll bjöd Johan mig på middag, eftersom jag hjälpte honom med en maskeradkostym för typ 4 månader sen. Vi skulle egentligen gjort det tidigare men så bröt han benet så det blev inte förren idag. Vi var på plockepinn, ett jättemysigt tapasställe på Bergsgatan, som alla borde prova! Tack så mycket för en trevlig och god middag Johan!

"Behandla andra som du själv vill bli behandlad"

Inga kommentarer: