torsdag 17 januari 2008

Min pärla!

Igår kväll var jag och fikade med en kompis, det var riktigt trevligt att komma ut lite! Idag har jag tvättat och strykt mina fåtöljöverdrag. Överdrag till möbler är en sån bra idé, då behöver man inte vara orolig för att någon ska spilla i den helt nya vita soffan eller den väldigt fina nya fåtöjen, det är bara att ta av och tvätta!

Sen åkte iväg och tvättade och dammsög bilen och kl. 14.10 var det dags för besiktning. Min lilla pärla gick rakt igenom utan anmärkningar :) En sak mindre att oroa mig för, jag är alltid så nervös att det ska vara något allvarligt fel på den så jag måste lämna in den på lagning för flera tusen... vem vill lägga pengarna på sånt?

Nu har jag precis lagat mat till familjen, det blev köttfärspaj med champinjoner som vi ska avnjuta om en stund, så fort pappa kommer hem från jobbet!



Inga kommentarer: