onsdag 23 januari 2008

Blir så irriterad!!

Vad är det för fel på vissa människor? Jag trodde att jag kände honom och att han faktiskt var en bra människa som bara har gjort lite fel val i vissa lägen, men jag hade fel... han är fruktansvärt omogen och jag är så glad att det blev som det blev ändå. Jag förstår bara inte varför man handlar på ett visst sätt i vissa lägen och varför man ljuger och undanhåller sanningen istället för att bara säga som det är från början, det hade ju varit så mycket enklare. Måste säga att jag är besviken!!

Idag var det skola igen, kl 8 på morgonen... vi skulle vara där till tolv men när klockan var elva var vi så trötta på att lyssna på ännu en formel om ventilation, så vi bestämde oss för att skolka lite sista timmen och åka till Svedala quality outlet istället :) Nu har jag precis ätit lite sen lunch och ikväll ska jag göra lasange till familjen.

Inga kommentarer: